Repte: donar resposta àgil en un curt període de temps avaluant investigacions prèvies amb prop de 250 sondejos i identificar possibles àrees no investigades i com la descontaminació es pot integrar en el nou desenvolupament de la zona.
Solució de MediTerra: facilitar al client una fotografia detallada de l'estat actual del sòl, valorant les actuacions de descontaminació previstes tant tècnicament com en el temps i els costos. Un cop s'ha realitzat l'adquisició, es fa un seguiment de les actuacions de descontaminació i es valoren les activitats a realitzar a l'emplaçament per coordinar-lo amb noves construccions i evitar nova contaminació per part del nou operador.
Beneficis per al client: MediTerra funciona com a punt de contacte per als temes ambientals coordinant actuacions entre l'antic operador responsable de la descontaminació (Nissan), els nous operadors industrials (D-Hub Automotive) i logístic (Goodman) i les autoritats (Agència de Residus de Catalunya i Agència Catalana de l'Aigua).
Sobre el client: una de les immobiliàries més grans del món especialitzades en logística